Reklamradio

Reklamradiostationerna sänder reklam mellan låtarna och finansieras på så sätt. Men de vet i sjutton! Är det inte så att reklamen pågår 24 tim/dygn, eller hur länge dom nu sänder? Själva låtarna är väl reklam det med? För artisterna, menar jag. Tror nog att skivbolagen ligger bakom mer än va man tror. Varför matas vi alltid med dom senaste låtarna, även om dom inte e bra? Vem betämmer det? Dåliga låtar, blir kanske bättre, om vi hjärntvättas med dom tills vi spyr. Går det så går det. Men vad är det som säger att en låt är "bra", bara för att den är nysläppt av en artist? Jag vet folk som inte kan tänka sej lyssna på t.ex LET THE BEST MAN WIN - från 1993, (som jag anser är ypperlig) bara för att den just är från 1993. Fel tid. Sextiotal, sjuttiotal och nu åttiotal - de funkar! Men 1993-2001? Njae, fel tid. Själv anser jag att, är en låt bra - så är den. Oavsett om de inte e "rätt" tidpunkt att acceptera den. " -Ge den 10 år till - så funkar den". (hahaha jag köper inte det). Nej, gott folk. En BRA låt, är en BRA låt! Punkt slut. Oavsett om den har 3, 9, 15, 30 eller 100 år på nacken. LET THE BEST SONG WIN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback