25:e mars

Skrev för ett par inlägg sedan om att våren kom av sig. Den 25:e mars, så gjorde den det igen, med bravur! 

Det var droppen....

En tapp-er isbit hänger från ett stuprör i Tumleberg. Snart skall den bli till vatten...

Gubbröra

Idag bjöd jag mig själv på något jag inte ätit på länge, och som passar helgen till: Äggröra med bacon.

Var e våren?


Igår tog våren ett rejält steg bakåt. Och jag ser en mening med det. Efter en grå, lång och höstlik "vinter", så kan det inte bli en riktig vår. Det måste till en RIKTIG vinter för att våren ska bli äkta. Så NU kan våren komma, för nu har vi haft vinter, en kort vinter...men ändå....

Tryck på tyg

Genom
attidude.se så går det att beställa egna designade tröjor. Gjorde en liten (1st) beställning härom dan. Priset för en st t-shirt stannade på 204 kr inklusive alltihopa. Får väl se vad kvaliten blir. Det finns säkert andra ställen som trycker. Det var bara ett infall jag fick, och dom ska man lyda...  

Huvudlöst..

Ibland blir syftningsfel ganska roliga. Var det racketen eller huvudet som trillade i bitar?