Pling! -Kom å sätt dej, maten e klar!

En kompis berättade för mej för ett tag sedan, att han hade en lysande ide´. En uppfinning som skulle revulotionera. En microvågsugn - med inbyggt TV i luckan. Problemet vara bara själva luckan. Skulle TV:n klara värmen? Hm! Ja han "jobbade" på det. Och jag fick inte säja nåt. Inte till någon. Härom dagen så kom jag på en egen ide´, som kanske skulle sälja. En röststyrd microvågsugn. Själv ser jag inte nödvändigheten med TV:n. Nåt för ung(n)karlar, kanske? Nej, för en "outsider" så tror jag röststyrningen skulle vara intressantare....- PLING - Kom o sätt dej! Maten e klar!
Skulle vilja utveckla den lite längre. Till Den NYA MICRON - DIALOG!
-
Pling! Kom o sätt dej - maten e klar! - Jaja, jag kommer....strax! - Nej NU! Med en gång! - Kan jag inte få göra färdigt de jag håller på med först??? - Nej! De hinner du efteråt...maten kallnar!!!! - Jajaja, himla tjat! Jag kommer väl dåååå....!
Om det sen gick att få bort det där trista "plinget" och ersätta med endast röst - så skulle ugnen bli en given hit! Den skulle inte bara servera maten varm - utan även innehålla det obligatoriska "tjatandet"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback