Road to nowhere....

 
I´m on the "Road To Nowhere". Nära 100% frihet. Nästan inga förpliktelser till någon. Hur lyckas man med det? Hur har jag lyckats med det? Hur bar jag mej åt? Hela tiden. Varje dag. Varje minut och sekund. Behöver ingen framförhållning. Ingen planering. Oumbärlig? För vem? Titta på bilden. En dag i mitt liv. Just nu. En vanlig dag. Mitt i livet. Var slutar vägen? Jag ser bara ett berg. Slutar vägen vid berget? Nej - den viker av. Kanske har någon placerat något på vägen? Kanske har någon placerat sig själv på vägen. Jag ser ingen. Vägen är totalt fri. Totalt. En dag som i dag. Solen står högt och min "dag" är vägen. MItt liv är vägen. Jag kan vika av om jag vill, när jag stöter på första avtagsväg. Jag kan välja att gå till vänster - eller höger. När som helst. Jag har 100% valfrihet. Tiden betyder inget. Jag beslutar att fortsätta rakt fram. Inga hinder - så långt ögat kan se. En vanlig dag i mitt liv. 100% frihet. Jag smakar på ordet och det nästan skrämmer mig. Vad ska jag göra av all min frihet? Vad hade DU gjort av den? En vanlig dag som denna....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback