I did it!!!

Jag tog mod till mig! Jag gjorde det! Jag var tapper. Jag gick på party! Efter alla år har jag undrat vad en sån tillställning skulle ge. Jag stillade min nyfikenhet och gick dit. Fast det såg inte lika fullt ut som på bilden, förstås. Det vara bara jag och Jeanette. Men det räckte gott o väl! Och när hon vid 21.30 tiden tittade på mig och sa: - Nä, vi får väl ta och åka hem, nu...så blev jag lite varm, faktiskt. Sen tog vi på oss och stog i hallen en stund och pratade lite med paret som bodde i huset. När vi gick så sa dom: - Tack för att ni ville komma ikväll! (då blev jag ännu varmare)
När jag vid hemkomsten berättade i telefon för min 25-åriga dotter vad jag gjort, så skrattade hon så hon höll på att kvävas. Dagen efter fick jag ett mail om att när hon berättade för sin kille vad "pappa" gjort, så tog det 10 min innan hon fick sagt va hon skulle. P.g.a. skratt. Likaså skrattade dom på hennes arbete. Men hell...det bjur din pappa på. Hur som haver så blev det 2 multikannor, ett iskubsfack och några askar till pålägg. Och om en vecka så hämtar jag Jeanette igen, för då ska vi upp å hämta burkarna.....! (vad gör man inte?)  ;-)

Kommentarer
Postat av: Pia

Plastparty med andra ord.....du är en ovanligt modern man...men va fan, plastburkar behöver man ju alltid. Tyvärr ganska dyra

Postat av: redaktör´n

Modern å modern...ärligt talat så var det nog sällskapet som lockade mest. Så dum (en) man kan vara ;-)

2007-10-20 @ 11:21:17
Postat av: Pia igen

Dum och dum...lättlurad kanske ;)

2007-10-20 @ 11:35:50
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: jag

...återstår att se, om de ger nåt. Men förmodligen, lurad...JA! ;-)

2007-10-20 @ 13:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback