Mitt liv som mjuk hårdrockare

MItt liv som seriös hårdrockare, blev inte så långlivat. Typ 1986-1988. Tja, 2 år. Mannen på stolen - de e jag. Begrundar bilden (en av många i en serie) och ser att detta inte kunde bli långlivat. Jag lovar - vi lät bättre. Ett typiskt exempel - när man tar sig på för lite stort allvar. Sikta högt, liksom. Jag kan se på min egen blick. Inte mycket till "rå" attityd där inte. Mina byxor var ljusblå, minns jag. Kändes som jag satt i ett par långkalsonger. Jag ägde inga "hårdrockskläder". Jag fick låna jackan. De va inte min stil.

Kommentarer
Postat av: Kjell Siimon

Kära Outsider,
Dom du lirar samman med i "Mitt liv som mjuk hårdrockare", knektarna på gura och bas, är det samma typer som något decenium senare gjorde sig kända som 'Allgot och Villgot'?
:-)

Snygg site du har!

/Kjell

2008-04-02 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback